pro poskytování digitálního obsahu a služeb
Účinnost od: 1. srpna 2025
Jméno a příjmení: Sebastian Tampír
Sídlo: U Školky 705, 273 02 Tuchlovice
IČO: 23507934
Fyzická osoba zapsaná v živnostenském rejstříku vedeném Městským úřadem Kladno
(dále jen „Poskytovatel“)
1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují v souladu s § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále jen „občanský zákoník“), vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vznikající na základě a v souvislosti se smlouvou o poskytování digitálního obsahu nebo smlouvou o poskytování služeb (dále jen „Smlouva“) uzavíranou mezi Poskytovatelem a třetí osobou (dále jen „Uživatel“).
1.2. Předmětem Smlouvy je závazek Poskytovatele zpřístupnit Uživateli za úplatu digitální obsah, zejména ve formě online videokurzů a souvisejících studijních materiálů (dále jen „Digitální obsah“), nebo poskytnout službu online doučování (dále jen „Služba“), a závazek Uživatele uhradit za tento Digitální obsah či Službu sjednanou cenu.
1.3. Spotřebitelem se rozumí každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá Smlouvu s Poskytovatelem.
1.4. Podnikatelem se rozumí Uživatel, který není spotřebitelem. Pokud Uživatel v objednávce uvede své identifikační číslo (IČO), má se pro účely těchto VOP za to, že jedná v rámci své podnikatelské činnosti a ustanovení určená výhradně pro spotřebitele se na něj nevztahují.
1.5. Uživatel souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku pro uzavření a plnění smlouvy. Náklady Uživatele na použití těchto prostředků (např. připojení k internetu, telefonní hovory) se neliší od základní sazby a hradí si je Uživatel sám.
1.6. Odesláním objednávky Uživatel stvrzuje, že se s těmito VOP seznámil, jejich obsahu rozumí a bez výhrad s nimi souhlasí. Ujednání v individuální Smlouvě, pokud je uzavřena, mají přednost před zněním těchto VOP.
2.1. Přístup k Digitálnímu obsahu je podmíněn vytvořením uživatelského účtu (dále jen „Účet“) na základě registrace na webových stránkách Poskytovatele pomocí sociálních sítí (např. Facebook, Google). Registrace je bezplatná.
2.2. Uživatel je povinen při registraci uvádět pouze pravdivé a aktuální údaje a udržovat je aktuální po celou dobu existence Účtu. Údaje poskytnuté Uživatelem považuje Poskytovatel za správné.
2.3. Uživatel je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně přístupových údajů ke svému Účtu a chránit je před zneužitím. Poskytovatel nenese odpovědnost za jakékoli škody vzniklé v důsledku porušení této povinnosti.
2.4. Účet je nepřenosný. Uživatel není oprávněn umožnit jeho používání třetím osobám, ať už za úplatu, či bezúplatně. Právo užívat Digitální obsah je vázáno výhradně na osobu Uživatele.
2.5. Poskytovatel si vyhrazuje právo zrušit Účet Uživatele (a tedy i přístup k zakoupenému Digitálnímu obsahu) bez náhrady a případně finančně vymáhat vzniklou škodu, pokud Uživatel závažným způsobem poruší své povinnosti vyplývající ze Smlouvy nebo těchto VOP, zejména povinnosti týkající se ochrany autorských práv (Článek 9).
2.6. Uživatel bere na vědomí, že Účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení Poskytovatele či třetích stran.
3.1. Označení produktu, popis jeho hlavních vlastností a cena, včetně informací o ceně, je uvedeno na příslušné webové stránce Poskytovatele a následně na objednávkovém formuláři. Nabídka prodeje zůstává v platnosti po dobu, kdy je zobrazována na webových stránkách Poskytovatele.
3.2. Uživatel provádí objednávku prostřednictvím objednávkového formuláře na webových stránkách Poskytovatele. Objednávka musí obsahovat všechny požadované údaje, zejména identifikaci Uživatele, zvolený Digitální obsah či Službu, výběr platební metody a cenu za pořizovaný Digitální obsah či Službu. Před finálním odesláním objednávky má Uživatel možnost zkontrolovat a opravit jím zadané údaje. Údaje uvedené v objednávce jsou Poskytovatelem považovány za správné.
3.3. Kliknutím na tlačítko s jednoznačnou formulací, např. „Objednat s povinností platby“, Uživatel odesílá závazný návrh na uzavření Smlouvy. Smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Uživatelem vzniká okamžikem doručení potvrzení o přijetí objednávky, které Poskytovatel zašle na e-mailovou adresu Uživatele uvedenou v objednávce. Součástí tohoto potvrzení bude shrnutí objednávky a znění těchto VOP v textové podobě.
3.4. Odesláním objednávky Uživatel stvrzuje, že se seznámil s těmito VOP a že s nimi souhlasí. Podmínkou platné elektronické objednávky je vyplnění všech předepsaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři.
3.5. Poskytovatel je povinen poskytnout objednanou službu/digitální obsah a Uživatel se zavazuje tuto službu/digitální obsah převzít a zaplatit sjednanou cenu.
4.1. Digitální obsah je Uživateli poskytnut bezúplatně v případě toho Digitálního obsahu, u kterého je na webových stránkách Poskytovatele uvedeno, že je zdarma. V případě placených Služeb a Digitálního obsahu je jejich poskytování podmíněno zaplacením ceny uvedené v rámci aktuální nabídky na webových stránkách Poskytovatele.
4.2. Ceny Digitálního obsahu a Služeb jsou uvedeny na webových stránkách a jsou konečné. Poskytovatel není plátcem DPH. Všechny ceny jsou smluvní.
4.3. Poskytovatel si vyhrazuje právo ceny Digitálního obsahu a Služeb jednostranně měnit. Tato změna je platná okamžikem zveřejnění nových cen na webových stránkách Poskytovatele. Pro Uživatele je však vždy závazná a konečná ta cena, která byla uvedena u produktu v okamžiku odeslání objednávky a potvrzena v rámci uzavřené Smlouvy. Případné zvýšení ceny po uzavření Smlouvy nemá vliv na cenu již zakoupeného Digitálního obsahu či Služby a Uživatel není povinen rozdíl doplácet. Stejně tak případné snížení ceny (např. v rámci slevové akce) po uzavření Smlouvy nezakládá Uživateli nárok na vrácení cenového rozdílu.
4.4. Cenu lze uhradit bezhotovostně prostřednictvím online platební brány nebo bankovním převodem na účet Poskytovatele. Poskytovatelem platební brány je společnost ComGate, a.s. https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana.
Podrobné informace o platbě kartou a bankovním převodu naleznete na:
Kontaktní údaje na společnost Comgate, a.s.:
Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
4.5. Závazek Uživatele uhradit cenu je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet Poskytovatele.
4.6. Digitální obsah bude Uživateli zpřístupněn a Služba bude poskytnuta až po úplném uhrazení sjednané ceny.
4.7. Poskytovatel vystaví a zašle Uživateli na jeho e-mailovou adresu daňový doklad (fakturu) v elektronické podobě po obdržení platby.
5.1. Dodáním Digitálního obsahu se rozumí jeho zpřístupnění (odemčení) v Účtu Uživatele. Stažení Digitálního obsahu není umožněno z důvodu ochrany autorských práv.
5.2. Poskytovatel zpřístupní Digitální obsah bez zbytečného odkladu po připsání platby na svůj účet. V případě platby přes platební bránu dochází ke zpřístupnění zpravidla okamžitě.
5.3. Licence k užití Digitálního obsahu se poskytuje na dobu specifikovanou u konkrétního kurzu na webových stránkách (minimálně na jeden rok). Uživatel má po tuto dobu neomezený počet zhlédnutí lekcí a výukových videí.
5.4. Pro plnohodnotné užívání Digitálního obsahu musí Uživatel disponovat hardwarovým a softwarovým vybavením splňujícím minimální požadavky:
a) stabilní připojení k internetu
b) aktuální verze webového prohlížeče (např. Chrome, Firefox, Safari)
c) hardware umožňující přehrávání zvuku
Uživatel je povinen si před zakoupením placeného obsahu ověřit funkčnost přehrávání na bezplatně dostupných ukázkových videích. Poskytovatel neodpovídá za nefunkčnost obsahu způsobenou nesplněním těchto požadavků na straně Uživatele.
5.5. Úhradou ceny Digitálního obsahu Uživatel potvrzuje, že se mu ukázkové video přehrává bez problémů a akceptuje stejnou kvalitu a způsob přehrávání. Poskytovatel v takovém případě není povinen přihlížet k reklamacím založeným výhradně na technické nekompatibilitě vybavení Uživatele, kterou bylo možné ověřit předem.
6.1. Služba online doučování se objednává prostřednictvím objednávkového formuláře nebo individuální domluvou (e-mailem) s Poskytovatelem.
6.2. Služba probíhá online prostřednictvím komunikační platformy (např. Google Meet, Zoom, Discord) v předem dohodnutém termínu a čase. Uživatel je odpovědný za zajištění funkčního technického vybavení a internetového připojení na své straně.
6.3. Storno podmínky
a) Pokud Uživatel zruší dohodnutý termín doučování více než 24 hodin před jeho plánovaným začátkem, má nárok na vrácení plné ceny, nebo si může domluvit náhradní termín.
b) Pokud Uživatel zruší termín méně než 24 hodin před jeho plánovaným začátkem, nebo se na doučování nedostaví, uhrazená cena propadá bez nároku na náhradu.
c) Pokud termín zruší Poskytovatel, bude Uživateli neprodleně nabídnut náhradní termín. V případě, že Uživateli náhradní termín nebude vyhovovat, budou Uživateli vráceny peníze.
7.1. Spotřebitel má právo odstoupit od Smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne jejího uzavření.
7.2. Spotřebitel bere na vědomí, že dle § 1837 písm. l) občanského zákoníku nemůže odstoupit od smlouvy o dodání Digitálního obsahu, pokud byl dodán s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
a) V procesu objednávky bude Spotřebitel požádán, aby aktivním zaškrtnutím příslušného políčka udělil výslovný souhlas se zpřístupněním Digitálního obsahu ihned po úhradě (tj. před uplynutím 14denní lhůty).
b) Udělením tohoto souhlasu Spotřebitel potvrzuje, že byl poučen o tom, že mu tímto krokem zaniká právo na odstoupení od Smlouvy.
7.3. Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytnutí Služby doučování ve lhůtě 14 dnů, pokud Služba ještě nebyla poskytnuta. Pokud již bylo s poskytováním Služby na žádost Spotřebitele započato, má Poskytovatel právo na úhradu poměrné části ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení.
7.4. Právo na odstoupení od Smlouvy lze uplatnit pouze v případech, kdy dle platných právních předpisů a těchto Obchodních podmínek nedošlo k jeho zániku. Odstoupení musí být doručeno Poskytovateli ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření Smlouvy, a to výhradně písemně na e-mailovou adresu info@mathcore.cz.
7.5. V případě oprávněného odstoupení od smlouvy Poskytovatel vrátí Uživateli přijatou platbu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy mu bylo doručeno oznámení o odstoupení. Vrácení plateb proběhne bezhotovostně zasláním prostředků na účet Uživatele.
8.1. Poskytovatel odpovídá Uživateli, že Digitální obsah a Služby jsou při poskytnutí bez vad. Zejména odpovídá, že Digitální obsah odpovídá popisu, je funkční a vhodný k účelu, k němuž se obvykle používá.
8.2. Poskytovatel se zavazuje poskytovat nezbytné aktualizace, aby byl Digitální obsah bez vad po dobu trvání závazku. Uživatel je povinen tyto aktualizace přijmout a provést (např. používáním aktuálního prohlížeče). Poskytovatel neodpovídá za vady vzniklé v důsledku neprovedení nezbytné aktualizace.
8.3. Uživatel je povinen uplatnit reklamaci (vytknout vadu) bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl zjistit. Reklamaci lze uplatnit e-mailem na adrese info@mathcore.cz. V reklamaci Uživatel popíše vadu a uvede preferovaný způsob jejího vyřízení.
8.4. Má-li Digitální obsah vadu, může Uživatel požadovat její odstranění. Není-li odstranění vady možné nebo je-li nepřiměřeně nákladné, může Uživatel požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo od Smlouvy odstoupit. Právo na odstoupení nenáleží, je-li vada jen nevýznamná (např. krátkodobá výpadkovost přehrávače bez dopadu na funkčnost kurzu).
8.5. Poskytovatel je povinen reklamaci vyřídit, včetně odstranění vady, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, nedohodnou-li se strany jinak. O vyřízení reklamace vydá Poskytovatel Uživateli písemné potvrzení.
9.1. Veškerý Digitální obsah poskytovaný na webových stránkách je autorským dílem Poskytovatele a je chráněn zákonem č. 121/2000 Sb., o právu autorském, v platném znění.
9.2. Uhrazením ceny získává Uživatel nevýhradní, nepřenosnou a územně neomezenou licenci k užití Digitálního obsahu, a to výhradně pro svou osobní potřebu a nekomerční účely, po dobu stanovenou u daného kurzu.
9.3. Uživatel není oprávněn Digitální obsah ani jeho části jakýmkoli způsobem dále šířit, kopírovat, nahrávat, prodávat, pronajímat, půjčovat, sdílet s třetími osobami, veřejně prezentovat ani jinak zpřístupňovat třetím osobám, včetně poskytování přístupových údajů ke svému Účtu.
9.4. Jakékoli porušení ustanovení tohoto článku bude považováno za podstatné porušení Smlouvy a zakládá Poskytovateli právo zrušit Uživateli přístup k Účtu bez nároku na vrácení uhrazené ceny a domáhat se náhrady vzniklé škody, včetně ušlého zisku.
10.1. Poskytovatel zpracovává osobní údaje Uživatele v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR) a českými právními předpisy na ochranu osobních údajů.
10.2. Osobní údaje Uživatele jsou shromažďovány a zpracovávány výhradně za účelem uzavření a plnění Smlouvy, což zahrnuje dodání Služeb a Digitálního obsahu, vyřízení případných reklamací a plnění zákonných archivačních povinností. Jakékoli další zpracování, například pro marketingové účely, je možné pouze na základě samostatného, dobrovolně uděleného souhlasu Uživatele.
10.3. Podrobné informace o rozsahu a způsobu zpracování osobních údajů, právech Uživatele a dalších souvisejících skutečnostech jsou obsaženy v samostatném dokumentu „Zásady ochrany osobních údajů“, který je trvale dostupný na webových stránkách Poskytovatele.
11.1. V případě, že mezi Poskytovatelem a Spotřebitelem vznikne spor ze Smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, má Spotřebitel právo podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu.
11.2. Příslušným subjektem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz.
11.3. Spotřebitel může rovněž využít platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
12.1. Vztahy neupravené těmito VOP se řídí právním řádem České republiky, zejména občanským zákoníkem.
12.2. Pokud by se jakékoli ustanovení těchto VOP stalo neplatným či neúčinným, nedotýká se to platnosti a účinnosti ostatních ustanovení.
12.3. Poskytovatel si vyhrazuje právo znění VOP měnit či doplňovat. Pro konkrétní Smlouvu je však vždy platné a účinné znění VOP v okamžiku odeslání objednávky Uživatelem.
12.4. Smlouva je po svém uzavření archivována Poskytovatelem v elektronické podobě a není veřejně přístupná. Spotřebitel obdrží její znění v potvrzení objednávky.
12.5. Tyto VOP nabývají účinnosti dnem 1. srpna 2025.